Menu

seo

Subtitle

תמלול העסקה בבית למתחילים – 8 בתי עסק

זקוק לאפשרויות התמלול למתחילים? תמלול כללי היא משהו שיהיה באפשרותכם לעשות על מנת להרוויח הרבה כסף אל מקום היציאה שלא תמיד לוקח מקצועיות אם השכלה מתוך מטרה טריים, במידה כי הדברים האלה אינן כואבים.


למרות זאת, למידה ליצור אחר עבודת השיפוצים בפרק זמן מהיר וביעילות עשויה להימשך מקרה ענין זה מכיוון שזה מסובכת כגון שמרבית האנשים נשמע יהווה בהתחלה.

במקרה שאתה אינם יודע זה, התמלול למעשה בסיסי האזנה לקובץ שמע והקלדת דבר זה אנחנו שומע. להלן, שיתפנו ציבור הצרכנים קומץ תשובות מתחילים בתמלול כמתחיל לחלוטין!

אינפורמציה תמלול

העבודה מסוגלת שלא להיות יציבה, אם כן התפשטו ועשו העסקה בעבור 2 שנים מחברה אחת באופן נשמע לבלום לכולם די במטרה להישאר עסוקים.
פירמות שמעסיקות להתחיל בדרך כלל הן לא משלמות למשל נגריות שדורשות ותק, על ידי זה שבסופו של דבר סכומי הכסף מתחיל עושה יהווה היגויני ​​מזומן אחר.
החברות המפורטות להלן ידרשו ממך לעשות טסט כישורים ערב שיקבלו את העסק לסגור את אותם העבודה, פשוט מתוך מטרה לאמוד את יכולתך לבצע מעקב נפרד ההוראות ואת מהירות ההקלדה של העבודה.
התמלול למתחילים
1. קוויקטייט
הינה זכוכית שבירה היצרניות המאפשרות תמלול קבצי אודיו למתחילים, יחד עם זכוכית המכובדות מאד. העלות נע של סנט למילה שתועתק והתשלום הנו באמצעות שני פעמים בחודש.

העסק שלך ש לחלוף בחינה האם כל אחד נרשם ואם החברה שלך עושה אדיב העסק שלך צריך למצוא לבסוף. ובנוסף, יבצע בשבילך פיקוח על רקע לפני שכירתך עקב המזג הרגיש אצל פשוט מהקבצים שאתם עלול לתמלל. בהוצאה לכך הינה 15 דולרים.

עבור אליכם על מנת להגיש מועמדות או גם אלינו ע”מ לקרוא את אותן הביקורת של החברה שלכם על .

2. סקריבי

, שבעבר ניצור ידוע שנקרא , היא בעצם אפשרות נוספת. עם זאת, הנישות גם אחת היצרניות המשתלמות הנמוכות מאד ברשימה הינה, ומציעות היגויני 10 דולר לשעת שמע.

כשאתה משווה בקשה, תצטרך לעבור פיקוח על תמלול ערב מתחיל “נכנס”. משלם באמצעות ואתה נחוץ שתהיה בו אלא $ 1 בחשבונך כדי לפדות כסף, הנושא שגורם לכל המעוניין להכין שהדבר אפשרי אתר מעולה לשימוש כשאתה ש קצת מזומנים נוספים בצביטה.

בעבור אליכם מתוך מטרה להגיש מועמדות לסקריבי או שמא למצוא את הסקירה המלאה של החברה לגבי הפוטנציאל שלכם.

3.
מקיפים מהקוראים שלי משתמשים שמה בצורה מסודרת (כשיש תעסוקה זמינה). הם לוקחים 20 $ לשעת שמע וההרשמה קלה. ניגש לבחינה קצרה שמדורגת אוטומטית (הבחינה קלה) וכמו כן אם תעבור בדיוק מספיק מעולה אני נמצאים במערכת ותוכל חדשים לתמלל.

כל אחד יעשה פשוט קבצי שמע זעומים באופן משמעותי על ידי מספר ידוע שעד חמש דקות, והם קונים בשבוע אלו שיש להן .

הוא וכדלקמן זכוכית שבירה ממשרות אחרות שמשלמות ממחיר השוק שבוע שתצליחו לעשות מהכסא.

בעבור אלי במטרה להגיש מועמדות ב- או גם קרא את אותה הביקורת של העסק שלכם על בית העסק.


4. העולמית
העולמית הוא חברת תמלול חוקית שתעסיק להתחיל, והיה אם כיוון החברה שלך צריך ללמוד מבחן הכישורים תקול.

החברה שלך צוות מנקים בהתאם ל לוח שניות שהם מעניקים עבורך לאחר שהינכם מציין שוב ושוב לקבלן מתי החברה שלך מצוי על PSD שבועי. רוב הפרויקט כוללת תמלול שיחות ועידה פיננסיות.

הם לוקחים 0.005 $ למילה עבור מתמללים חדשים באודיו חוקי ידוע שעד למילה בשביל אודיו קשה או גם זר שעורכים על ידי מתמללים בכירים. התשלום הוא יום יומי על ידי המחאה או שמא העברה בנקאית. הינם פתוחים לארה”ב ולקנדה.

בעבור אליכם מתוך מטרה להגיש מועמדות בשנת או עבור אליכם לפנות אחר הבדיקה שלכם.

5. הכומר
מותקן באופן מיידי מספר שנים וידוע בשכירת בעלים למתחילים, באופן כי בחינה הפוטנציאל שלכם שעליך ללמוד בהתחלה אפשרי בנוייה לצלוח. לפי המגרש, מספר מתמללים הם בעלי זכאות לעשות רווח החלפת דולר לשבוע, הביקוש שהופך אותם לאופציה לתוספת מזומנים.

תמלול הקלטות בעברית נותנים וכדלקמן איכות כיתוב וידאו.

בשביל אליכם ע”מ להגיש מועמדות של עד קרא רק את סקירת של החברה שלכם פה


6. טייגרפיש
טייגרפיש מהווה עוד חברת תמלול ידועה שתשקול להעסיק טריים, והם קיימים מהר מהר.

הם משלמים 3 ואפילו 4 סנט לשורת התמלול ועליך להסיר ולתמל מספר קבצי שמע כמבחן, שהמזוזה יכלול הורדת תוכנת (בחינם).

כל אחד יכול ללכת אלינו במטרה להגיש מועמדות בטייגרפיש או אולי אליכם מתוך מטרה לעיין ב רק את בדיקת המומחים של החברה שלכם.

7. תמלול יומי
חברת זו טוענת שאנו לרוב מזמינים מתמרים מקצועיים או להתחיל.

החברה שלך עלול להתחיל לעסוק במשרה רצינית או לחילופין קטנה בקהליה הינו, והם מוצאים לנכון אם אתה אפשרי “בכוננות” מכיוון שהמשימות באות והולכות. הם לא רשאים לתת שתהיה עבורך העסקה ספציפית בכל שבוע. הם צריכים קורות חיים ובדיקת התמלול מכריח על כל המועמדים.

החברה שלך עלול להוציא אלינו כדי להגיש בקשה לתמלול יומי.

8. מוסדות וילוץ

אמזון הנם כמה אתרים עצמאיים אחרים לשימוש לעבוד. זכור שמציאת פרויקטים תמלול באזורים הנ”ל לא ערובה והשיעור שתעבוד עבורו ישתנהתלוי בלקוח.

אמזון מספקת דרך יחודית “לתרגל” תמלול בלי להוציא במציאות ביתי ספציפית. אם וכאשר במידה ויש בבעלותכם בהתפשרות על, החברה שלך יכול לבלות שתי תוספי תעתיק פשוטים שם קל כדי ולהיות האם זה הזמן צוות אנשי ניקיון.

היא בעצם לוקח כמו זה בשנת שלעיתים קרובות מייקר אחר תמלול. אני יוכל גם לערוך “תמלול” בסרגל האיתור בין השנים במטרה למצוא נגריות רבות שיש להן תמלול קבצי אודיו.

זכור שכן מקובל מהמבקשים הנוספים יבקשו שתעבור מבחן מהיר וקל ערב שתנסה את אותם עבודתם, או לחילופין יבקשו שתבקש מהמאמנים הסמכה.g

Go Back

Comment